051 326 155 med 9. in 17. uro
Želite ponudbo ali več informacij o delavnici? Pišite mi.
Iz Bloga
Objave na temo asertivne komunikacije:
Asertivni odziv - Kako zavrniti, ne da bi rekli "NE".
Kako prepoznati pasivno-agresivno vedenje in se ohraniti v takem odnosu.
Z asertivnostjo do zdravih odnosov in k dvigu samozavesti
Zdravi odnosi temeljijo na spoštovanju osebnih meja. Poznate svoje meje?
Asertivni odziv - ZAVRNITEV ali kako reči "NE" brez slabe vesti.
DELAVNICA 2: Komunikacijske tehnike za učinkovitejše komuniciranje na delovnem mestu in doma
Veščine učinkovitega komuniciranja so pomembne na vseh področjih življenja, še posebej v poklicih pomoči. Čeprav se sporazumevamo v istem jeziku, se pogosto zgodi, da se ljudje med seboj ne razumemo, ne slišimo. Lahko se nam dogaja, da težko izrazimo svoje mnenje ali, da se ob tem počutimo negotovo, celo ogroženo. V takšnih situacijah lahko pride bodisi do konflikta ali komunikacijskega molka, umika.
Cilji delavnice: Skozi različne vidike osvetliti komunikacijske težave, na katere lahko med delom naletimo v poklicih pomoči in se seznaniti z različnimi komunikacijskimi veščinami in tehnikami s katerimi lahko vplivamo na učinkovitejše komuniciranje, ki prinaša večjo samozavest in boljše odnose. Pri tem bomo na praktičnih primerih iz vašega delovnega okolja:
-
spoznali različne stile komunikacije,
-
spoznali osnove in prednosti asertivnega komuniciranja,
-
raziskali, zakaj težko zavrnemo prošnjo in rečemo »NE« brez slabe vesti,
-
raziskali, zakaj se počutimo slabo, ko izrazimo kritiko ali smo kritizirani
-
spoznali način, kako zavrniti agresivnega sogovornika in se postaviti zase.
Metodologija: Zastavljene cilje delavnice bomo dosegali s predstavitvijo teoretičnih izhodišč za razumevanje mehanizmov komunikacije. Ti bodo integrirani skozi spoznavanje različnih komunikacijskih tehnik ter izvedbo vaj na praktičnih primerih iz vašega delovnega okolja. Prav zato bo delavnica izrazito praktično naravnana, s ciljem, da udeležencem pomaga prepoznavati in krepiti lastne naravne sposobnosti za prožno komunikacijo, aktivno poslušanje, ustvarjalno in odprto odzivanje v čustveno zahtevnih situacijah. Tako se boste lahko skozi praktične vaje naučili asertivnega komuniciranja, ki je ključ do uspešnih odnosov.
Voditelji: Delavnico in demonstracije tehnik vodimo dr. Alja Stvarnik, zakonska in družinska terapevtka Marija Remškar (več na www.psihoterapija-mr.si) in kadrovski manager Nejc Ojsteršek, trener poslovnih veščin (več na www.axioma-plus.com in www.psihoterapevtske-storitve.si ).